Mitbageri - en forbruger-app til alle bagerier i Danmark

Mitbageri er en hjælpende hånd til dig for at øge din omsætning. Med en minimal indsats får du et digitalt værktøj til at få flere kunder og nye kunder ind ad døren i din butik.

Mitbageri er en landsdækkende bager-app til forbrugerne, der øger kundestrømmen til din butik ved at give forbrugerne gode tilbud hos bageren og mulighed for at optjene point, når de handler. Forbrugerne får en god grund til at handle fast hos bageren og optjene point til belønninger i form af friskbagt bagværk og varme drikke.


Bageriet Sløjfen

”Onsdagstilbud sælger rugbrød alle dage”

Det kom bag på Michael Nielsen fra bageriet Sløjfen i Vanløse, at et fast onsdagstilbud med halv pris på rugbrød har haft så stor en effekt. Og ikke kun om onsdagen.

– Det er kommet bag på mig, at halv pris på rugbrød har haft så stor en effekt, både onsdag og resten af ugen. Vi sælger 50-70% flere rugbrød, og vi sælger generelt mere rugbrød alle dage. Det er stille og roligt stigende alle dagedage, siger Michael Nielsen.

Læs også om Sløjfens erfaringer med, hvordan de kunderne med på appen.


Den Lille Bager

”Rugbrød, det flytter virkelig folk”

Efter blot få uger med appen Mitbageri har Den Lille Bager i Løsning fået nye kunder ind i butikken og må melde udsolgt af rugbrød hver onsdag, når det er på tilbud.

– På rugbrød oplever vi i hvert fald dobbelt op, når de er på tilbud om onsdagen, og der begynder også være run på rugbrød de øvrige dage. Rugbrød, det flytter virkelig folk, siger Vivi Due Christensen.

Læs også om Den Lille Bagers erfaringer med tiltrækning af nye kunder ved hjælp af appen.


Karise Bageri

Medarbejderne gør Mitbageri til en succes

Karise Bageri har stor succes med appen Mitbageri. Årsagen er, at butiksmedarbejderne er blevet motiveret fra start og giver begejstringen videre over disken til kunderne.

– Hvis ikke personalet er med, så kommer appen ikke ud over kanten. Kunderne ser skilte og det øvrige materiale om Mitbageri, men det er snakken hen over disken, der gør forskellen, siger Michael Nielsen, der ejer Karise Bageri.

Læs også om, hvad Karise Bageri gjorde for at komme godt i gang med Mitbageri, og hvordan de løbende arbejder med at udvide kendskabet til appen.


Nyemans Bageri

”Det er de stærke tilbud, der rigtig trækker folk til”

– Vi var ved at falde ud af stolen på CBP’s møde, hvor vi hørte, at man skulle sælge rugbrød til halv pris. Men vi gik alligevel med i tilbudsappen, for vi tænkte, at de også sparker rugbrød ud af butikken i supermarkederne. På denne måde får de i hvert fald smagt vores, siger Lene Nyeman.

– Vi er blevet overraskede over, at det er de stærke tilbud som rugbrødet, der rigtig trækker folk til. Og på trods af tilbuddene er omsætningen er ikke blevet mindre, tværtimod er den steget, siger Lene Nyeman.

Læs også hvordan Nyemans Bageri bruger rugbrødstilbbudet strategisk.


Hjallerup Bageri

Tilbudsapp giver nye kunder, der får smag for bagerbrød

Vi ser helt klart, at tilbuddene giver et mersalg, især hos de nye kunder.

– Vi har fordoblet rugbrødssalget om onsdagen, og det smitter faktisk af på resten af ugen. Når kunderne køber rugbrød onsdag, så har de ikke nok til hele ugen og så kommer de igen. Så vi laver nogle flere rugbrød nu, fortæller Charlotte Ramskov.

Læs også om, hvordan Hjallerup Bageri bruger de sociale medier, og hvorfor de synes, at en kundeklub det er ”the shit”.


Ølstykke Bageri & Conditori

”Vi kan spare kræfter på marketing og på at finde på tilbud”

Ølstykke Bageri & Conditori sælger seks gange så mange rugbrød og tre gange så mange snitter, når de er på tilbud i appen Mitbageri. Samtidig hjælper Mitbageri med ideer til årsplan for markedsføring.

– Vi kan spare nogle kræfter på marketing og på at finde på tilbud, for vi har fået en plan, vi tage udgangspunkt i, siger Mike Christensen.

Læs også hvordan Ølstykke Bageri & Conditori har seksdoblet deres salg af rugbrød om onsdagen.


Svinninge Bageri

Faste tilbud sparer meget arbejde

Tilbuddene i Mitbageri ligger fast i et årshjul, som bageren kan bruge som supplement til sin markedsføring.

– Det er rart med de faste tilbud. Kunderne kan se lidt frem i tiden og følge, hvilke tilbud der på vej. Før fandt vi bare på ugens tilbud om søndagen. Det sparer mig for noget arbejde ikke at skulle finde på så mange tilbud og kampagner, siger Cecilie Christensen fra Svinninge Bageri.

Læs også om den frihed for det enkelte bageri, der er bygget ind i appen og Svinninge Bageris erfaringer med tilbud på træstammer.