Og brugt på den rigtige måde kan Facebook være en nem og billig måde at nå ud til sin målgruppe – også for en bagerforretning. Facebook er stedet, hvor mennesker søger viden, underholdning og gode råd. Det er også her, man deler anbefalinger med hinanden.
Hvis din bagerforretning har en side på Facebook, bliver det meget nemmere for dine glade kunder at sprede budskabet til deres netværk. Det er gratis markedsføring og faktisk den bedste måde overhovedet, du kan blive kendt på. Folk vil hellere lytte til andres anbefalinger end til markedsføring.
Facebook er et godt medie, når du vil sætte ekstra fokus på din butik og dit gode bagværk. Fortæl små historier fra hverdagen og del billeder og videoklip af nybagt brød og fine kager fra hverdagen, særlige lejligheder og højtider.
Vi har udarbejdet en guide til, hvordan du kommer i gang med Facebook, og hvordan du får siden godt fra start.
Brug penge på de opslag, der virker bedst. Opslag med mange likes og kommentarer har ramt din målgruppe. Brug et par hundrede kroner på at få opslaget til at nå ud til 3.000 potentielle kunder.
Du er aldrig bedre end din sidste opdatering. Facebook og Instagram gider ikke virksomhedssider, der laver ligegyldige opdateringer. Hellere få gode end mange ligegyldige opdateringer